pátek 2. ledna 2015

Novej rok, nový možnosti a cíle


Hola ženy ! 

Všem chci nejprve popřát hodně štěstí, zdraví, úspěchů a pohody do nového roku ! :-)
Už pár dní jsem se neozvala. Částečně jsem neměla čas a hlavně jsem sem nechtěla psát každý den, jelikož by mě to asi deptalo, kdybych viděla seznam toho co všechno jsem sežrala.
Sice mě jídlo obtěžuje, teda...když mám něco vařit a vůbec nevím co. Kolikrát si chci udělat salát, vyndám si ingredience a pak mě na to nějak přejde chuť. Určitě nejsem typ holky, co dokáže celý dne nejíst. Ano, jde to ! Dřív jsem to tak praktikovala, ale člověk pak nemá energii vůbec na nic. Ani se dívat na oblíbenej seriál, jen líně leží a dejchá. Takže můj plán do budoucna je : jíst zdravě a opravdu se zbavit jistých věcí, dělat si smoothie, zařadit detoxikační čaj a hlavně cvičit a zpevnit si některý partie. Ráda bych si koupila nový plavky, tak ať v nich mám pěknej pevnej zadek žejo!! :-D  
To co jsem tady teď vypsala není předsevzetí, ale spíš takovej plán, přání. Jeidný předsevzetí, který jsem si letos dala je, že musím chodit 1 týden na koupaliště a opálit se. Minulý rok jsem se neopalovala ani jednou a přijdu si bělejší než stěna :/ :-D 

A co Vy, daly jste si letos nějaký předsevzetí?? 


Žádné komentáře:

Okomentovat